Blogue para traballo dos alumnos de Tecnoloxía Industrial 2, IES de Sabón, Arteixo, A Coruña. Tamén me gustaría axudar a outros docentes coas miñas ideas e actividades.
Cando activamos a válvula 3/2 o primeiro cilindro inicia a carreira de avance. Ao chegar este ao punto morto superior,actívase a válvula por rolo B. Esta fai pasar o aire por unha válvula reguladora de caudal e un depósito que sirven de temporizador para o avance do segundo cilindro. Cando se pulsa a outra válvula 3/2 por mando manual, iníciase o retroceso no cilindro 1. A chegada de este ao seu punto morto inferior inicia o retorno a súa vez do cilindro 2, cuxa velocidade tamén está regulada.
Cando pulsamos a válvula 3/2 que inicia o avance do cilindro 1, este avanza e acciona o fin de carreira que envia a señal pneumática ó cilindro 2, pasando antes por unha válvula reguladora de caudal e un deposita que actúan a modo de temporizador, deixándonos controlar o tempo que se retrasa o avance do cilindro 2 pero sen influír na velocidade deste como pasaría se solo houbese unha reguladora de caudal. Cando accionamos o retroceso, o cilindro 1 retrocede e activa o retroceso de cilindro 2, que ten unha válvula reguladora de caudal no retroceso que permite regular a velocidade coa que retrocede o cilindro.
Cando activamos a válvula 3/2 o primeiro cilindro inicia a carreira de avance. Ao chegar este ao punto morto superior,actívase a válvula por rolo B. Esta fai pasar o aire por unha válvula reguladora de caudal e un depósito que sirven de temporizador para o avance do segundo cilindro. Cando se pulsa a outra válvula 3/2 por mando manual, iníciase o retroceso no cilindro 1. A chegada de este ao seu punto morto inferior inicia o retorno a súa vez do cilindro 2, cuxa velocidade tamén está regulada.
ResponderEliminar(no debuxo do circuito falta unha válvula reguladora de caudal no retorno do cilindro 2)
ResponderEliminarCando pulsamos a válvula 3/2 que inicia o avance do cilindro 1, este avanza e acciona o fin de carreira que envia a señal pneumática ó cilindro 2, pasando antes por unha válvula reguladora de caudal e un deposita que actúan a modo de temporizador, deixándonos controlar o tempo que se retrasa o avance do cilindro 2 pero sen influír na velocidade deste como pasaría se solo houbese unha reguladora de caudal.
ResponderEliminarCando accionamos o retroceso, o cilindro 1 retrocede e activa o retroceso de cilindro 2, que ten unha válvula reguladora de caudal no retroceso que permite regular a velocidade coa que retrocede o cilindro.
Para que contades dúas veces o mesmo?
ResponderEliminar